« صفحهِ اصلى | قبلى: دست رژیم فاشیستی از پناهندگان زحمتکش افغانی کوتاه!... » | قبلى: همه جا آسمان همين رنگ است؟ محمد رضا شالگونیوقتی تو... » | قبلى: گفتگو با محمدرضا شالگونیمن فکر می کنم آمريکا می خو... » | قبلى: اول ماه مه، نه « روز کارگر» است و نه « جشن کارگر»!... » 


اطلاعیه مشترک
محمود صالحی چهره سرشناس جنبش کارگری همچنان در زندان است. جان انسانی مبارز و آگاه به مبارزه طبقاتی، بطور جدی در خطر است ، با تمام قوا به یاریش بشتابیم .

ما امضاء کننده گان اطلاعیه مشترک به دنبال دعوت فعالان " کانون همبستگی با کارگران ایران – گوتنبرگ(سوئد)، در نشست ( پنج شنبه 14 یونی 2007)، در پاسخ به دعوت کانون گرد هم آمدیم و در امر دفاع از جان محمود صالحی برای یک سلسله اقدامات مشترک مبارزاتی توافق نمودیم .
ما بر آنیم : نباید اجازه دهیم ، محمود صالحی یکی ازفعالان جسور طبقه کارگر که بشدت بیمار است و امروز در بدترین وضعیت جسمانی به بند کشیده شده است، همچنان در زندان رژیم سرمایه داری جمهوری اسلامی بماند.
ما بر آنیم:نباید اجازه داد محمود صالحی ، بیش از این جسم و جانش در معرض خطر مرگ قرار بگیرد.
باید به این وضعیت بطور همه جانبه اعتراض کرد. باید فورا دست بکار شد و برای آزادی و مداوای محمود صالحی از همه امکانات بهره گرفت .
خواست اکید ما : دفاع از آزادی بی قید وشرط و فوری محمود صالحی و یاری رسانی به کمپین مالی نجیبه صالح زاده همسر ایشان و آزادی همه زندانیان سیاسی ایران است.
در راستای تحقق خواست های مشترک مان ، ما با مراجعه به اتحادیه سراسری کارگران سوئد، احزاب و سازمانها ، نهاد های گوناگون و بر پایی میز اطلاعاتی در میدان یرن توریت و نقاط دیگر شهر ، مراجعه به رسانه ها و بر پایی شب همبستگی با محمود صالحی ، همراهی با دیگر فعالان و تقویت و پشتیبانی کمپین های موازی در سایر شهر ها و کشورها ، به هرطریق ممکنی در جهت هر چه رسا تر نمودن خواست های مشترک مان تلاش می نماییم .

برای آزادی فوری و مداوای محمود صالحی فعال جنبش کارگری با همه توان، پیش بسوی اعتراضی فوری وهماهنگ درخارج ازکشوربا مبارزان داخل کشور

کمیته اقدام مشترک برای نجات جان محمود صالحی – گوتنبرگ(سوئد)،(منتخبین نشست 14 یونی )
مینومیرانیانی – فیروزآذری – حسین مقدم – بهروزمهرآبادی – امیرجواهری
15 یونی 2007
امضا کنندگان احزاب ، سازمانها و نهاد ها :

حزب کمونیست کارگری ایران – تشکیلات گوتنبرگ
کمیته گوتنبرک حزب اتحاد کمونیسم کارگری
سازمان اتحاد فدائیان کمونیست - واحد گوتنبرگ
تشکیلات حزب کمونیست ایران – حوزه گوتنبرگ
سازمان کارگران انقلابی ایران(راه کارگر) – واحد گوتنبرگ
اتحاد چپ کارگری – فعالین گوتنبرگ
کانون همبستگی با کارگران ایران – گوتنبرگ(سوئد)
کانون دفاع از آزادی بیان- گوتنبرگ (سوئد)
پاتوق کتاب اندیشه – گوتنبرگ (سوئد)
همبستگی فدراسیون سراسری پناهندگان ایرانی – واحد سوئد
رادیو همراه – گوتنبرگ
رادیو تلاش – گوتنبرگ
رادیو صبح شنبه با شما – گوتنبرگ
رادیو البرز – گوتنبرگ
رادیو همبستگی – گوتنبرگ
رادیو کومله – گوتنبرگ

امضاء اشخاص :

برچسب‌ها: